Begynnelsen på Artsfangsten er igang

Først av alt vil eg seie tusen takk til alle tilbakemeldingar eg har fått etter eg starta opp med bloggen. Ikkje minst har eg fått mykje tips til kva eg kan skrive om framover, og det gjer meg kjempe inspirasjon,  puff til å skrive og dele av mine opplevingar på bloggen. Så igjen TUSEN TUSEN takk til alle som følger meg og deler blogginnleggene 🙂

«Mange reiser å fisker hele livet sitt uten og vite at det ikke er fisken de er ute etter»
Henry D. Thoureau

                    IMG_7327IMG_0506

Eg prøver å sette min interesse for fisking litt i perspektiv med denne bloggen. Når eg har ein hobby som eg brenn for, har eg og lyst å reflektere over det behovet eg har for å forstå min eigen galskap. Eg blei eigentleg litt oppmerksom på det i vår, når eg enda opp med å ikkje kunne fiske i det heile tatt. Og når det som du har sett på som den ultimate hobby plutselig blir til noko du ikkje får lov og ikkje klare å drive med, er det som å svømme i ferskvann og klage over at du er tørst. Men i nød lærer naken dame å spinne… Siden eg ikkje hadde lov å løfte noko over tre kilo, måtte eg tenke ut noko strategisk. Sidan eg fiskar mykje i fjorden var det jo berre å flytte fisket frå saltvannet og over til ferskvannet, da skal det litt til før det slår ut på kroppens Richters skala.

Og sånn blei det med den saken, uten å bli høg på meg sjølv…. Drog opp den eine kreda (ørret) etter den andre (Kan jo variere litt i størrelse, men sånn flaks har eg ikkje opplevd endå). Var på tur til Sverige, pakka med fiskestanga og fisket abbor i Fryken… litt risky business siden Abboren kan bli 4 kg,

 

Om noen lurer så er eg nå på bedringens vei, og kan begynne å sikte meg inn på fisker med litt vekt igjen snart. I mellom tiden får eg teste ut alt fiskeutstyret eg investerte i, i sommer. Og legge ein plan på korleis eg skal fiske dei forskjellige artene. Og da kommer tv programmet på NRK tirsdagen (Hvorfor biter fisken) godt med.

Uansett, no har eg satt meg som mål å få flest mulig arta på stang. Då er det berre å finne ut kven som biter på kva, og sette igang.

Her er ei lita knippe med arta som eg har fått hittil

 

Legg igjen en kommentar